لیزر درمانی برای رگهای نخی - عنکبوتی | بهترین متخصص واریس اصفهان

لیزر درمانی برای رگهای نخی – عنکبوتی

در این مطلب از سایت دکتر مهرداد طاهریون متخصص واریس اصفهان لیزر درمانی برای رگهای نخی – عنکبوتی را مورد بررسی قرار می دهیم.

مزایای لیزر درمانی:

• روش سریع و ساده
  • فقط شامل یک بی حس کننده موضعی است
  • بدون جای زخم
  • حداقل ناراحتی
  • بهبودی سریع

رگ‌های نخ می‌توانند تعدادی علائم ایجاد کنند که می‌تواند از یک مشکل زیبایی ناخوشایند ساده گرفته تا خارش پوست و اگزما، خونریزی پوست، درد و گاهی اوقات زخم متفاوت باشد. در بسیاری از موارد وریدهای نخی هیچ علت زمینه‌ای ندارند و اغلب در قسمت بیرونی ران ظاهر می‌شوند و می‌توان با روش‌هایی ایمن درمان کرد که ممکن است شامل اسکلروتراپی مادون قرمز، درمان با امواج ورید یا اسکلروتراپی لیزر باشد. انتخاب درمان معمولاً به اندازه وریدها، شکل ظاهری تعداد رگه‌های نخی و متراکم بودن رگ‌ها و وجود رگه‌های تغذیه‌کننده بستگی دارد. اگر رگ‌های تغذیه‌کننده وجود داشته باشد، لیزر اسکلروتراپی و امواج ورید درمانی مؤثر نخواهد بود.

اسکلروتراپی و تزریق واریس | درمان واریس اصفهان

صفحه اینستاگرام دکتر مهرداد طاهریون متخصص واریس اصفهان

اغلب وریدهای نخی که در قسمت داخلی ران یا در قسمت داخلی یا خارجی ساق پا ظاهر می‌شوند. یک علت زمینه‌ای دارند که ممکن است یک سیاهرگ واریسی عمیق‌تر پنهان باشد و ظاهر رگ‌های نخی ممکن است در نتیجه یک اثر آتشفشانی از واریس باشد. رگ در این سناریوها، هر گونه درمان وریدهای نخی بدون رسیدگی به علت زمینه‌ای ورید واریسی، اغلب به نتایج ناامیدکننده‌ای منجر می‌شود. این اثر آتشفشانی ممکن است در بیش از 80 درصد موارد وجود داشته باشد. در این موارد غربالگری ورید یا چکاپ مشخص می کند که آیا این مورد است یا خیر و ممکن است توصیه شود قبل از انجام هر گونه درمانی، غربالگری ورید را بررسی کنید.

مشاور به شما توصیه می‌کند که کدام درمان برای رگ‌های نخی بهترین است، زیرا دستگاه‌های لیزر مختلفی در دسترس هستند و برخی از آن‌ها بهتر از بقیه هستند و اغلب یک درمان برای همه مناسب نیست. مورد دوم بر اهمیت معاینه و ارزیابی سلامت غربالگری ورید توسط متخصص ورید تاکید می کند.

علل و علائم واریس در بارداری

درمان وریدهای واریسی با استنت گذاری