نحوه تشخیص آنوریسم چگونه است؟ | متخصص قلب اصفهان

بررسی نحوه تشخیص آنوریسم

به طور معمول جهت تشخیص آنوریسم، پزشک اصلی، شما را به یک متخصص عروق ارجاع می‌دهد. دکتر مهرداد طاهریون متخصص قلب اصفهان اندازه و محل آنوریسم شما را ارزیابی می‌کند و تاریخچه پزشکی شما را جهت تعیین و بررسی خطر پارگی و بهترین روش درمانی مشخص می‌نماید. برای آشنایی بیشتر با این موضوع تا انتهای مطلب را مطالعه نمایید.

ابزارهای تشخیصی مورد استفاده جهت یافتن آسیب شریانی، اغلب به محل مشکل و بیماری بستگی دارد. پزشک شما ممکن است شما را به یک متخصص مانند جراح قلب یا عروق ارجاع دهد.

سی تی اسکن و روش‌های سونوگرافی ابزارهای متداولی جهت تشخیص یا یافتن بی نظمی و گرفتگی رگ‌های خونی است. سی تی اسکن جهت بررسی داخل بدن از اشعه X استفاده می‌کند. این اقدام به پزشک شما اجازه می‌دهد وضعیت رگ‌های خونی و همچنین هرگونه انسداد، برآمدگی و نقاط آسیب دیده که ممکن است در رگ‌های خونی وجود داشته باشد را مشاهده کند.

نحوه تشخیص آنوریسم چگونه است؟ | متخصص قلب اصفهان

متخصص مناسب جهت تشخیص و درمان بیماری آنوریسم

پزشکان و جراحان ماهر در بخش بهداشت و درمان جهانی، زندگی خود را وقف کمک به بیماران با شرایط و بیماری‌های عروقی از جمله آنوریسم می‌کنند.

پزشکان و متخصصین این حوزه جهت تهیه یک برنامه درمانی جامع با شما همکاری خواهند کرد و برای سالم نگهداشتن سیستم عروقی شما عادات و سبک زندگی سالم را توصیه خواهند کرد.

به طور کلی جهت تشخیص و درمان بیماری آنوریسم لازم است به مراکز مرتبط با بیماری مراجعه نمایید. و از متخصصین قلبی و عروقی “vascular” بخواهید تا شرایط و تاریخچه بیماری شما را بررسی نمایند.

این متخصصین با توجه به نوع بیماری شما بررسی و درمان را آغاز می‌کنند و نوع درمان متناسب با شما را انجام خواهند داد.

|اینستاگرام دکتر مهرداد طاهریون متخصص قلب اصفهان


مطالعه بیشتر :

بررسی عوارض نارسایی قلبی

ابتلا به کاردیومگالی و عوامل خطرزا

راه های تشخیص کاردیومگالی